پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت طراحی سایت فروشگاه آنلاین مواد غذایی ASP.NET


دانلود پاورپوینت طراحی سایت فروشگاه آنلاین مواد غذایی ASP.NET

طراحی سایت فروشگاه آنلاین مواد غذایی ASP.NET

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 21

 

 

چکیده:

پروژه حاضر به بررسی و پیاده سازی وب سایت با امکان تبادل اطلاعات و فروش محصولات می پردازد . در این پروژه سعی شده است تا از جدیدترین تکنولوژی های برنامه نویسی از قبیل asp.net و visual stadio 2010 و sql server 2008 و css و c# و... بهره بگیریم و از امکاناتی بهره بگیریم تا سرعت سایت و طراحی افزایش یابد و مشکل امنیتی نداشته باشد. برای پیاده سازی این پروژه ابتدا از تحقیق و تفحض در سایت های مشابه خارجی پرداختیم، کاربر با بهره گیری از این سایت می تواند به اخبار و نیاز های روزمره خود دسترسی داشته باشد، در نظر سنجی سایت شرکت نماید و از محصولات و امکانات سایت بهره ببرد و در صورت نیاز محصول خود را انتخاب و خرید نماید.

اهداف پروژه:

هدف ما در این پروژه طراحی و پیاده سازی یک سایت فروشگاه مواد غذایی می باشد، البته شاید شما سایت های فروش آنلاین زیادی را دیده باشید، اگر دقت کنید می بینید که اکثر آنها دارای قالب های یکسان و شبیه به هم هستند بعضی سایت ها معمولا قالب های آماده ای هستند که این روزها اکثر کاربرانی که برنامه نویسی و آشنایی زیادی با طراحی و پیاده سازی سایت نداند از آنها استفاده می کنند، اما ما در این پروژه سعی داریم یک سایت فروش مواد غذایی را طراحی ، کد نویسی و پیاده سازی کنیم. حتما تاکنون در طراحی سایت یا برنامه نویسی به دلیل این که طراحی پیچیده یا حجم زیادی داشته و حتی کد نویسی زیاد خسته و پروژه را رها کرده اید، ما در این پروژه با طراحی شی گرا و حداقل کد نویسی سایت خود را طراحی می کنیم و نیاز نیست خود را به جزئیات وب درگیر کنید این پروژه با Asp.net و زبان برنامه نویسی سی شارپ می باشد.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

هدف پروژه

مزایای فروشگاه آنلاین

سایت فروشگاه مواد غذایی

ارتباط بین جدول طبقات محصول و محصولات

طراحی صفحه اصلی

طراحی صفحه ارتباط با مشتری

طراحی صفحه مدیریت طبقات

صفحه اصلی سایت

لیست آخرین محصولات

طبفات محصولات

صفحه ارتباط با ما

صفحه ورود به قسمت مدیریت

صفحه مدیریت محصولات فروشگاه

صفحه درج محصولات فروشگاه

نتیجه گیری

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما