پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت ارائه یک رویکرد استوار برای بهینه سازی شبکه های صف


دانلود پاورپوینت ارائه یک رویکرد استوار برای بهینه سازی شبکه های صف

ارائه یک رویکرد استوار برای بهینه سازی شبکه های صف

 

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید (ها): 22

 

 

چکیده:

سيستم هاي صف در دنياي امروزي از نقشي مهم در مدلسازي و تفسير مسائل مختلف نظيرتکنولوژي اطلاعات، حمل و نقل، زنجيره تامين وکنترل ترافيک، در سيستم هاي صنعتي و غيرصنعتي برخوردار هستنداز اين رو در اين مقاله يک رويکرد بهينه سازي چند هدفه بر اساس رويکرد تابع مطلوبيت براي حل مسايل شبکه هاي صف ارائه مي کنيم. مفهوم مهم ديگري که در رويکرد پيشنهادي در نظر گرفته شده، استوار سازي مدل شبکه هاي صف است که به حساسيت کم اهداف به متغيرهاي غير قابل کنترل )فاکتورهاي اختلال( اطلاق مي گردد . ويژگي هاي رويکرد پيشنهادي از طريق ارائه مثال عددي ترسيم شده اند.

مقدمه:

تئوري مدرن صف يکي از قدرتمندترين ابزار ها براي تجزيه و تحليل کيفي و کمي انواع سيستم ها شامل ارتباطي، شبکه هاي کامپيوتري، حمل و نقل و ساير سيستمهاي فني است. پرکاربردترين انواع سيستم هاي صف، شبکه هاي صف هستند که در حوزه هاي مختلفي نظير تکنولوژي اطلاعات ، زنجيره تامين ،کنترل ترافيک ، اينترنت و سيستم هاي توليدي و خدماتي به وفوربه کار میروند. شبکه هاي صف ترکيبي از چند سيستم فرعي بوده که ازنظر ورودي به يکديگر وابسته مي باشند ولي بطور مستقل به ارائه خدمت مي پردازند و مشتريان براي دريافت تعدادي از اين خدمات ارائه شده به سيستم مراجعه مي نمايند. اين رويکرد اولين بارتوسط Harrington در1965 ارائه شد اين روش بصورت سيستماتيک مقدار هدف تخمين زده شده را به يک مقدار بي واحدبنام مطلوبيت تبديل مي نمايد که در دامنه مي تواند تغيير کند . به طوريکه يک مقدار نزديکتر به يک، از مطلوبيت بيشتري برخوردار است.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

مقدمه

رویکرد پیشنهادی

طراحی آزمایش ها –(DOE ) جمع آوری داده ها

متدولوژی سطح پاسخ - RSM ) )

رویکرد تابع مطلوبیت Desirability function approach ) )

تشریح مدل

مدل بهینه سازی سیستم صف

ساختار کلی سیستم شبکه صف پیتزا فروشی

نتیجه گیری

پایان

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2621

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما