پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت مهاجرت لکوسیت ها به بافت ها (۱)


دانلود پاورپوینت مهاجرت لکوسیت ها به بافت ها (۱)

مهاجرت لکوسیت به بافت ها (۱)

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 9

 

 

بخشی از متن:

ویژگی منحصر به فرد سیستم ایمنی حرکت مداوم و تنظیم شده اجزای آن در بدن است سه عملکرد اصلی سیستم ایمنی طی این حرکت صورت می گیرد: تحویل لوکوسیت های رده میلوئیدی از مغز استخوان به بافت دچار عفونت یا آسیب برای حذف پاتوژن، پاکسازی بافت مرده و ترمیم آسیب تحویل لنفوسیت ها از اعضای لنفاوی اولیه به اعضای لنفاوی ثانویه و مواجهه با آنتی ژن ها و ایجاد لنفوسیت های اجرایی تحویل لنفوسیت های اجرایی از اعضای لنفاوی ثانویه به محل های عفونت در بافت ها لانه گزینی لکوسیتی: مهاجرت نوع خاصی از لکوسیت به بافت دچار عفونت یا آسیب محرک های فعال سازی و مهاجرت لکوسیت ها محصولات میکروب یا سلول های مرده وآنتی ژن ها هستند سلول های اندوتلیال عروق در محل عفونت یا آسیب بافتی تحت تاثیر سایتوکاین های ترشح شده از ماکروفاژها و سلول های بافتی فعال شده و چسبندگی آنها برای لکوسیت های در گردش زیاد می شود التهاب: فراخوانی لکوسیت ها و پروتئین های پلاسما از خون به محل عفونت یا آسیب بافتی. از شناسایی میکروب یا بافت مرده در ایمنی ذاتی آغاز شده و توسط ایمنی اکتسابی ادامه می یابد.

فراخوانی لکوسیت ها از چسبندگی لکوسیت ها به اندوتلیال مویرگی شروع شده وبا حرکت در طول اندوتلیوم و غشاء پایه زیرین و ورود به بافت خارج عروقی کامل می شود فراخوانی لکوسیت ها توسط مولکول های خاص و گیرنده های آنها صورت می گیرد. اصلی ترین این مولکول ها در 3 دسته قرار می گیرند:

1-سلکتین ها

2-اینتگرین ها

3-کموکاین ها

این فایل شامل موارد زیر است:

عنوان

سلکتین ها و لیگاندهای سلکتین

اینتگرین ها و لیگاند های اینتگرین

کموکاین ها و گیرنده های کموکاینی

اعمال بیولوژیک کموکاین ها

پایان

 

  

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1880

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما