پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت ادبیات کودک در کشورهای مختلف


دانلود پاورپوینت ادبیات کودک در کشورهای مختلف

ادبیات کودک در کشورهای مختلف

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید(ها): 20

 

چکیده:

در گذشته ادبیات کودکان به مفهومی که امروز به آن معتقدیم وجود نداشت تا این که در قرن نوزدهم کسی که او را پدر ادبیات کودکان می توان نامید، یعنی« هانس کریستن اندرسن » داستان هایی نوشت و این مفهوم را پایه گذاری کرد. نام او اینک زینت بخش بزرگ ترین جایزه ی ادبیات کودکان جهان است. داستان های اندرسن در بسیاری از موارد از افسانه های عامیانه الهام گرفته شده است و آن چه آثار او را جاودانه ساخته است، تخیل بسیار قوی ، هنر در پرداختن مطالب و از همه مهم تر احترام عمیق او نسبت به اصالت نیکی و محبت در ذات انسان ها است. هر ساله کتاب های زیادی در زمینه ی ادبیات کودک در سوئد چاپ می شوندکه همه ی انواع ماجراجویی طنز داستان های مربوط به مدرسه و افسانه ها و ... را شامل می شوند.

مهم ترین نکته در این کتاب ها که کشور سوئد را در این زمینه متمایز کرده است این است که محور خود مخاطبان کتاب هستند،این کتاب ها رو به سوی بچه ها دارند و موضوع کتاب ها افکار ،مسائل و پرسش های ان هاست. در کشور سوئد کتاب خانه های عمومی بزرگی وجود دارند که بخش ویژه کتاب های کودکان دارند یا حداقل گوشه ای از ان را به این امر اختصاص داده اند،هم چنین کتاب های این قسمت با توجه خاصی انتخاب شده اند.کتابدار های این قسمت با حساسیت خاصی انتخاب شده ومعمولا خانم هستن .کتابدار ها حتی کتاب ها را بیرون از کتابخانه مثلا به مراکز نگهداری کودکان و یا به مراکز مختلف می برند اما بیشترین همکاری را با معلمان و مربیان پیش دبستانی دارند.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

از جمله آثاراندرسن:

قرن بیستم « قرن کودک » چرا که:

ادبیات کودک در سوئد

ادبیات کودک در چین

برترین نویسندگان ادبیات کودک در دنیا

منابع

 

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2945

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما