پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت پلیس سایبری


دانلود پاورپوینت پلیس سایبری

پلیس سایبری

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید: 21

 

مقدمه:

بسیاری از جرایم قدیمی با استفاده از ابزارهای رایانه‌ای با سهولت، اثرگذاری و منافع بیشتر برای مجرمین از سوی آنان صورت می‌گیرند و حتّی دسته‌ی دیگری از جرایم که کاملاً جدید بوده و صرفاً اختصاص به فضای مجازی دارند نیز شکل گرفته و در قاموس مجرمین از منظر ارتکاب و در قاموس پلیس از منظر پی‌جویی و مقابله وارد شده‌اند. تا جایی که امروزه این فنّاوری است که بسیاری از شؤون و جنبه‌های زندگی انسان را بازتعریف می‌کند و اگر چه مزایای فراوانی نیز برای او فراهم آورده است، گاه انسان را در پی خود کشیده، تا جایی که ساخته‌ها و پرداخته‌های دست بشر، انسان سرگشته‌ی عصر انفجار اطّلاعات را اسیر خود ساخته و به هر سو که اراده کند، می‌کشد. انواع مجرمین محیط سایبرشامل هکرها، کرکرها، فریک‌های تلفن و غیره می باشد و انواع جرم‌های ممکن با نام سایبرکرایم و به جرم آینده با نام تروریسم سایبر که مانند تروریست‌های معمولی دارای انگیزه‌های سیاسی برای ارتکاب جرایم هستند اشاره خواهیم کرد. جرایم سایبری، نوعی از جرایم اینترنتی می‌باشند که شامل جرم‌هایی هستند که در محیط سایبر بوجود می‌آیند، محیط سایبر یک محیط مجازی می‌باشد بطوریکه کاربران می‌توانند به هرگونه خدمات اطلاعاتی الکترونیکی در سراسر دنیا دستیابی پیدا کنند. در گذر زمان، با افزایش شناخت، آگاهی و دانش انسان در خصوص پدیده‌ها، نیازها و شیوه‌ی پاسخگویی به آن‌ها، رفته رفته علم و فنّاوری به وجود آمد و مدام در حلقه‌ی پیشرفت قرار گرفت. فنّاوری اطّلاعات و ارتباطات ضمن تأثیرگذاری بر تمامی جنبه‌ها و شؤون زندگی اجتماعی بشر، بر جرایم، تهدیدها و آسیب‌ها نیز تأثیر گذاشته است.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

تاریخچه جرایم سایبر

ویژگی‌های سایبرسپیس

تعریف محیط سایبر

جرایم در سایبر سپیس

مجرمین سایبر هکر

کرکرها

تفاوت هکرهاوکرکرها

فریک‌های تلفن

بحران سازهای سایبر ویروس

کرم ها

بمب های منطقی

جرایم سنتی در محیط دیجیتال جاسوسی رایانه‌ای

سابوتاژ رایانه‌ای

جعل کامپیوتری

افتراونشر اطلاعات از طریق پست الکترونیک

تطهیر نامشروع پول

قاچاق مواد مخدر

مبارزه با جرایم رایانه‌ای

ضرورت تشکیل پلیس سایبر «فتا» در کشور

اهداف تشکیل پلیس فضای تولید و تبادل اطّلاعات

ماهیت پلیس فضای تولید و تبادل اطّلاعات

وظایف و مأموریت‌های فضای تولید و تبادل اطّلاعات

ویژگی‌های پلیس فضای تولید و تبادل اطّلاعات

چشم‌انداز پلیس فضای تولید و تبادل اطّلاعات ناجا

از توجه شما متشکریم

 

 

 

 

منبع:

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1706

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما