پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت مقایسه اینترنت ایران با سایر کشورهای جهان


دانلود پاورپوینت مقایسه اینترنت ایران با سایر کشورهای جهان

مقایسه اینترنت ایران با سایر کشورهای جهان

 

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید (ها): 13

 

 

مقدمه:

موسسه «آکامای تکنولوژی» گزارش مفصلی در مورد سرعت اینترنت جهان منتشر نموده است که در آن به مقایسه پارامترهای مهم کشورها با یکدیگر در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ می پردازد. این موسسه ی آمریکایی، هر سه ماه در سال گزارشاتی از میانگین سرعت اینترنت کشورهای مختلف ارائه می کند. این تحلیل که براساس بررسی ۲۰۰ هزار میلیارد درخواست از ۱۴۹ کشور جهان آماده شده است.

توضیح سرعت میانگین اینترنت جهان در این مدت ۷.۲ مگابیت‌ بر ثانیه بود که نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش یافته است. از میان ۱۴۹ کشور مورد بررسی تعداد ۹۶ کشور در متوسط سرعت اتصال پیشرفت شایانی داشته‌اند. میانگین بیشترین سرعت اتصال کشورها نسبت به سال قبل با رشد ۲۸ درصدی به ۴۴.۶ مگابیت بر ثانیه رسیده است.

کره جنوبی هنوز رکورد بیشترین سرعت میانگین میان کشورها را با معدل ۲۸.۶ مگابیت بر ثانیه حفظ نموده اما این سنگاپور است که سریع‌ترین اتصال را با سرعت ۱۸۴.۵ مگابیت بر ثانیه به ثبت رسانده است.  این نخستین باری است که آمریکا در لیست ده کشور پر سرعت قرار می گیرد. این کشور با ۲۲ درصد افزایش میانگین سرعت اینترنت برخلاف آمارهای قبلی به این جمع پیوسته است.

این تحلیل نشان می دهد ۶۲.۶ درصد از اتصال های اینترنت در کره جنوبی بالای ۱۵ مگابیت برثانیه هستند. همچنین ۹۶.۷ درصد از کاربران در این کشور از اینترنت ۴ مگابیت برثانیه استفاده می کنند.  ۹۶ درصد از کاربران کره جنوبی از اینترنت بالای ۴ مگابیت بر ثانیه استفاده می‌کنند.

 

فهرست مطالب:

عنوان

 مقدمه

 جدول مقایسه سرعت اینترنت  در جهان

 توضیح

 رتبه بندی میانگین سرعت اتصال به اینترنت در کشورهای خاورمیانه و آفریقا

 رتبه بندی بیشترین سرعت اتصال اینترنت در حوزه خاور میانه و آفریقا

 اینترنت ایران

 نمودار مقایسه سرعت اتصال ایران با کشورهای حوزه خاور میانه

پایان

 

 

 

 

 منبع:

 فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

 پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما