پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت بررسی انواع ازدواج ها در جوامع مدرن


دانلود پاورپوینت بررسی انواع ازدواج ها در جوامع مدرن

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 13

 

 

چکیده:

سایت همسان گزینی برای همه کشورهایی که دغدغه دینداری و خانواده را دارند، مهم است و امیدواریم با فعالیت این سامانه ۱۰۰ هزار ازدواج در کشور که در حال حاضر بیش از ۱۱ میلیون جوان در شرف ازدواج وجود دارند، این رقم به صورت سالانه افزایش یابد که البته میزان استقبال از این سایت هنوز به صورت شفاف اعلام نشده است. سایتی که معرفی دختران و پسران در این سامانه بدون هزینه است اما به منظور ارائه مشاوره های تخصصی از خانواده ها مبالغی دریافتی شود که اگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمات روانشناسان را تحت پوشش بیمه قرار ندهد و افراد غیرمتخصص در ارائه مشاوره های ازدواج دخالت کنند، طرح ملی همسان گزینی با شکست مواجه می شود. چکیده: بر اساس آمار ارائه شده از سوی مسئولان در سال ۹۱، ۱۰۰ سایت همسریابی به صورت غیر مجاز در فضای مجازی مشغول فعالیت بود که بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی معاون سابق ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان آمار این سایت ها هاکنون به ۳۰۰ سایت غیر مجاز رسیده است. اخیرا وزارت ورزش و جوانان در اقدامی به معرفی یک سایت جامع همسان گزینی مبادرت کرده است.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

مقدمه

نحوه آشنایی ازدواج سنتی

توضیح ازدواج سنتی

مزایای ازدواج سنتی

معایب ازدواج سنتی

نحوه آشنایی ازدواج مدرن

توضیح ازدواج مدرن

مزایای ازدواج مدرن

معایب ازدواج مدرن

نتیجه گیری

منابع

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09115569722


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما