پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت اثرات متعادل کننده فرهنگ سازمانی بر روابط میان معلم و مدير و کارایی آن


دانلود پاورپوینت اثرات متعادل کننده فرهنگ سازمانی بر روابط میان معلم و مدير و کارایی آن

اثرات متعادل کننده فرهنگ سازمانی بر روابط میان رفتار معلم و مدير و كارایی آن

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید (ها): 20

 

چکیده:

منابع انسانی سازمان قابلیت آموزش و پرورش و تغییر دارد و نیروی انسانی کارا میتواند با انجام صحیح وظایف محوله، اهداف سازمان را تحقق بخشیده و سازمان را به کمال برساند و نمیتوان با ادامه شیوههای نادرست، عدم کارایی مدیران و فقدان انگیزش کارکنان، به حفظ و بقا سازمان همت گماشت. مطالعات و تحقیقات نشان میدهند که فرهنگ بر تدوین اهداف، استراتژي، رفتار فردي، عملکرد سازمانی، انگیزش و رضایت شغلی، خلاقیت و نوآوري، نحوه تصمیمگیري و میزان مشارکت کارکنان در امور، میزان فداکاري و تعهد، سختکوشی و مانند آنها تأثیر میگذارند. موفقيت يا عدم موفقيت هر يك از سبک های مديريت، به ماهيت فعاليت سازمانها و به شرايطي از جمله درجه بلوغ عاطفي و كارايي شغلي هر یک از كاركنان و همينطور شرايط و زمينههاي فرهنگي، اجتماعي و سياسي جامعه بستگي دارد. ارتباط میان مدیران و معلمان یکی از جوانب مهم ارتباطات سازمانیست که بازخوردهای ناشی از آن رفتار اثربخش را آسان میکند. امروزه فرهنگ سازمانی مانند سایر موضوعات مدیریت به صورت یک موضوع مشترک در تمامی مطالعات مربوط به مدیریت درآمده است. در عرصه مديريت سازمانها، سبک های مختلفي وجود دارد كه سازمانهاي مختلف از آن بهـره می گيرند. منابع انسانی به عنوان مهمترین و باارزشترین منبع در موفقیت سازمان نقش بسزایی دارد. به كارگيري هر یک از سبک های مديريتي، مستلزم روشها، ابزار و ساختار خاص خود ميباشد. فرهنگ سازمانی بر تمام جنبههاي سازمان تأثیر میگذارد. تحلیل فرهنگ سازمانی یکی از مهمترین بخشهای تحقیقاتی حوزه رفتار سازمانی را به خود اختصاص داده است و هم چنین میزان هم بستگی ویژگیهای عملکرد کارکنان سازمان را نشان میدهد. فرهنگ سازمانی جو حاکم بر محیط داخل سازمان است که افراد در آن فعالیت کرده و رفتار آنها شکل میگیرد که این موضوع خود در عملکرد کارکنان سازمان نقش بسزایی دارد. از آنجایی که نیروی انسانی کمیابترین سرمایه هر سازمان محسوب میشوند، معمولاً پایین بودن عملکرد کارکنان یکی از مشکلات اساسی سازمانها است. فرهنگ سازمانی برای کارکنان، شیوه انجام امور در سازمان را مشخص میکند، تقریباً ادراکی یکسان را که در همه اعضاء سازمان وجود دارد. آنچه از یافتهها و تحقیقات وجود دارد، بیانگر تاثیر فرهنگ سازمانی بر نحوه رفتارها میباشد.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

مقدمه

اهمیت و ضرورت پژوهش

تعریف و بیان موضوع تحقیق

فرهنگ سازمانی

تاثیر فرهنگ سازمانی بر اثربخشی رفتار مدیر و معلم

روابط انسانی میان مدیران مدارس و معلمان

نتیجه گیری

پایان

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید:

09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1818

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما