پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت لوکوپلاکیا


دانلود پاورپوینت لوکوپلاکیا

لوکوپلاکیا

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید (ها): 10

 

چکیده:

لکوپلاکیا یک ضایعه سفید یا خاکستری رنگ است که بر روی زبان ، داخل گونه هاو یا در کف دهان ایجاد میشود.و با کشش از بین نمیرود و معمولا در کناره های زبان بصورت خطوط سفید دیده میشود. تکه های لکوپلاکیا میتواند در هر زمان در زندگی شما رخ دهد اما در بزرگسالان شایع تر است.

بروز لوکوپلاکیا و اریتروپلاکیای دهانی به عنوان ضایعات پیش بدخیمی وابسته به عوامل ژنتیکی گوناگون می باشد.

• فعال شدن انکوژن ها، حذف یا آسیب به ژن های سرکوبگر و ژن های مسئول ترمیم DNA و به دنبال آن، گروهی از موتاسیون ها رخ می دهند که ممکن است سبب تغییرات بدخیمی شوند. مثلاً کارسینوژن هایی مانند تنباکو ممکن است موجب هایپرکراتینیزاسیون با پتانسیل برگشت به حالت اول شوند ولی در بعضی مراحل، موتاسیون ها موجب بروز پرولیفراسیون و تقسیم سلولی به صورت غیرقابل کنترل میگردد.

این ضایعه به دو گروه هموژن و غیر هموژن تقسیم می شود. لکوپلاکیای هموژن معمول از نظر بالینی به صورت یک پلاک سفید با حدود واضح و الگوی واکنشی یکسان در سراسر ضایعه مشخص می شود. ساختار سطحی می تواند از یک سطح صاف نازک تا یک نمای چرمی با سطح شیاردار که گاهی اوقات به آن نمای گل ترک خورده گفته می شود متغیر باشند.

فهرست مطالب:

عنوان

اتیولوژی و پاتوژنز

یافته های بالینی

پاتولوژی

کنترل و درمان

پایان

 

 

 

 

 

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید:

09337266852


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2174

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما