پیوند ها
آمار بازدید سایت
فلسفه فناوری اطلاعات و تعلیم و تربیت
فرمت فایل: pptx
تعداد اسلاید ها: 22
بخشی از متن:
فناوری اطلاعات و ارتباطات را می توان به بارانی تشبیه کرد که اگر درجای مناسب ببارد می توان باعث رویش و زنده شدن طبیعت شود ولی در صورتی که در جای نامناسب ببارد می تواند سبب جاری شدن سیل یا منشأ شکل گیری باتلاق شود.
پس تلفیق فناوری اطلاعات با تعلیم و تربیت مستلزم زمینه سازیهای فرهنگی-علمی مناسب است.
فناوری اولین بار از سوی لیویت و ایزلز در سال1985 به کار گرفته شد...
دیدگاه مدرنیسم
به این دیدگاه لقب نگاه رؤیایی داده شده... چون حامیان این دیدگاه معتقدند به دو پیش فرض:
لزوم تأثیر فناوری اطلاعات بر آموزش و طراحی فرایند یادگیری با بهره گیری از این فناوری..
نقش مفید و ضروری فناوری اطلاعات در بازنگری و حل مسائل تجربی و در نتیجه پیشرفت زندگی هدف اصلی تعلیم و تربیت از این دیدگاه قابلیت های اقتصادی می باشد، در این صورت فناوری اطلاعات در این مورد از دو جهت نوید بخش است:
نقش حیاتی داشتن فناوری اطلاعات در صورتی که تعلیم و تربیت دارای هدف های عمده اقتصادی باشد...
در اختیار گذاشتن اطلاعات نو در حوزه های گوناگون به طور سریع به فراگیر...
فهرست مطالب:
عنوان
تلفیق فناوری اطلاعات با آموزش
فناوری
دیدگاه مدرنیسم
فناوری اطلاعات در دیدگاه مدرنیسم
دیدگاه انتقادی
تبارشناسی
پست دیدگاه مدرنیسم
نقد دیدگاه مدرنیسم
نقد دیدگاه انتقادی
پایان
فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی
پشتیبانی خرید: 09337266852
مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
برچسب های مهم