پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله بررسی ابعاد کرامت انسانی و رفتارهای کارکنان


دانلود مقاله بررسی ابعاد کرامت انسانی و رفتارهای کارکنان

بررسی ابعاد کرامت انسانی و رفتارهای کارکنان

 

 

فرمت فایل: docx

تعداد صفحات: 14

 

 

مقدمه:

برای تحلیل ابعاد کرامت انسانی از تحلیل آماری توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه 20 بهره گرفته شده است. یافته ها نشان داده است که از دید کارکنان بعد عدالت بالاترین اهمیت را در بین ابعاد کرامت انسانی داشته است. پیشنهاد می شود که در جهت حفظ و تقویت کرامت انسانی از اعمال تبعیضآمیز در بین کارکنان پرهیز نموده و با توجه به امکانات در دسترس سازمان به این نیازها رسیدگی نموده و پاسخ داده شود. اهميت و توجه به انسان، روابط انسانی و نقش غير قابل انکار آن در جهت پيشبرد و تحقق اهداف سازمان ها و جوامع امروزی بر کسی پوشيده نيست، ارزش اين جايگاه به حدی است که بسياري از صاحب نظران علم مديريت، مديريت را علم، هنر يا فن برقراری روابط با انسان ها معرفی کرده اند و در همه ی مکاتب، تاكيد ويژه ای بر انسان و روابط انسانی و ارتباط صحيح و اصولی، توام با اخلاق حسنه و حفظ کرامت انسان در تمامی سطوح شده است. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه‌ محقق ساخته بهره گرفته شده است. حجم نمونه 76 نفر شامل 30 مدیر و 46 کارمند دولتی تعیین شده است. رفتار سازمانی همواره بر انسان و روابط انسانی و ارتباط صحيح و اصولی، همراه با حفظ کرامت و ارزش انسان در تمامی سطوح تاكيد ويژه ای داشته است. در این راستا هدف تحقیق حاضر، تحلیل ابعاد کرامت انسانی و رفتارهای کارمندان و مدیران در سازمان های دولتی بوده است. جامعه آماری کارکنان و مدیران سازمان های دولتی بوده و نمونه گیری بصورت تصادفی ساده انجام شده است. کرامت انسانی بعنوان یکی از مقوله های مهم مدیریت منابع انسانی در سازمان ها مطرح شده است.

فهرست مطالب:

عنوان

چکیده

مقدمه

روش پژوهش

یافته ها

بحث و نتیجه گیری

منابع

 

 

 

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما