پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت اقلیم ساحلی دریای خزر بخش شرقی فرهنگ تغذیه ای بیماری فاویسم و سرطان مری


دانلود پاورپوینت اقلیم ساحلی دریای خزر بخش شرقی فرهنگ تغذیه ای بیماری فاویسم و سرطان مری

اقلیم ساحلی دریای خزر بخش شرقی فرهنگ تغذیه ای بیماری فاویسم و سرطان مری

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 39

 

 

چکیده:

بسیاری از بیماریهایی که در نواحی غربی و مرکزی دریای خزر یافت می شوند در این منطقه نیز کمابیش منتشر می باشد ولی علاوه بر آن ها بیماری های دیگری نظیر: سرطان مری، سوء تغذیه، آویتامینوز، کم خونی ممکن است جلب توجه کند و یکی از کانون های مهم سل و لیشمانیوز پوستی نیز به حساب می آید. از جنوب و جنوب شرقی به کوهپایه های جنگلی البرز محدود می شود این کوهپایه ها با دامنه های تند خود به خاک های رسوبی دشت پیوسته اند که از شرق به غرب با شیب ملایم تا کناره های دریای خزر گسترده شده است. ترکمن ها مهمترین اقلیت جمعیتی این منطقه هستند که در قرن گذشته از آسیای مرکزی به ایران مهاجرت کرده اند و شغل عمده آنان را کشاورزی و گله داری تشکیل می دهد. رستنی های علفی یک مرتبه پس ار آغاز بارندگی شروع شده و در تمام مدت زنستان زمین را سبز می کند و باردیگر در فصل بهار به منتهای رشد و شکوفایی خود می رسد. در مجموع، دشت ترکمن، دارای مرغزارهای وسیعی است که می تواند علاوه بر ناحیه کشت و زرع پنبه، منطقه وسیعی برای تغذیه و تکثیر گله های گوسفند نیز باشد. استان گلستان در ضلع شرقی دریای خزر قرار گرفته و شامل دشت گرگان و ترکمن صحرا در جنوب رود اترک می باشد. در جلگه های نزدیک به مرز، کلنی های متعددی از جوندگان صحرایی مانند: مرینوس پرسیکوس و رومبواوپیموس. دشت گرگان با اقلیم گرمسیری تابستان گرم و زمستان معتدل است. این دشت با کم شدن آب دریا و عقب نشینی آن پدید آمده است. ارتفاع دشت از سطح دریای خزر چندان زیاد نیست.

این فایل شامل موارد زیر است:

عنوان

اقلیم ساحلی دریای خزر قسمت شرقی

بیماری های شایع در ناحیه شرقی ساحل دریای خزر

فرهنگ تغذیه ای در منطقه شرقی دریای خزر

بیماری کم خونی فقر آهن (آنمی)

بیماری های مورد بررسی در این اقلیم

نحوه توارث

اپیدمیولوژی

علایم بالینی

نکته

پیشگیری

درمان

سرطان مری

آدنوکارسینوم مری

سرطان سلول سنگفرشی مری

علایم بیماری

رگورژیتاسیون

علائم شایع

تشخیص

اپیدمیولوژی

علل بروز بالای سرطان مری

پیشگیری

منابع

پایان

 

 

 

فروشگاه آنلاين محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما