پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود مقاله نقش مؤلفه های رهبری خدمتگذار در توانمند سازی کارکنان جهاد کشاورزی


دانلود مقاله نقش مؤلفه های رهبری خدمتگذار در توانمند سازی کارکنان جهاد کشاورزی

نقش مؤلفه های رهبری خدمتگزار در توانمند سازی کارکنان جهاد کشاورزی

 

نوع فایل: word

تعداد صفحات: 13

 

مقدمه:

با تغییر و تحولاتی که در محیط کار روی داده است الگوهای سنتی رهبری دیگر پاسخگوی نیازها در عصر حاضر نیست و سبک رهبری سنتی در هزاره سوم ادامه حیات نخواهد یافت، و نیاز به مدلهای جدید رهبری بیش از هر زمان دیگری به چشم می خورد. تابحال مدلهای زیادی از رهبری ارائه شده است که در این بین رهبری خدمتگزار از جمله تئوری هایی است که امروزه می تواند برای مدیران سازمانها بسیار اثربخش باشد. چارچوب نظری این تحقیق در بخش رهبری خدمتگزار با استفاده از الگوی رهبری خدمتگزار از پترسون و در بخش توانمند سازی از مدل توماس و ولتهوس اخذ شده است. وظیفه رهبر خدمتگزار آن است که هوش کارکنان‏اش را بپروراند و به آنها این امکان را بدهد تا قابلیت های خویش را در حد کمال به ظهور رسانند. از آنجایی که در سازمانها مهم ترین و حساس ترین نقش ها را مدیران بر عهده دارند، اهميت، جايگاه و نقش رهبري در سازمان بر کسي پوشيده نيست. اگر مدیران سازمانها بتوانند شرایطی را فراهم کنند که نیروهای بالقوه کارکنان را بالفعل کنند، مسلماً عملکرد سازمان بهبود خواهد یافت. تونگ معتقد است : « زمانی که مسئولیت رهبران خدمتگزار به پایان می رسد، زیر دستان با خود می اندیشند« ما بودیم که کار را انجام دادیم». توانمندسازی بعنوان یک رویکرد نوین انگیزشی و فراهم آوردن فرصت هایی برای شکوفایی استعدادها، توانایی ها و شایستگی افراد می باشد. رهبر خدمتگزار، داراي انگيزه بالايي براي تمرکز بر نيازهاي پيروان است و خدمت کردن به آنان را در هسته و مرکز امور خود قرار ميدهد.

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

تعریف و مفاهیم رهبری خدمتگزار

رهبری خدمتگزار از دیدگاه پترسون

توانمندسازی کارکنان

رهبری خدمتگزار و توانمندسازی کارکنان

اهداف کلی پژوهش

اهداف اختصاصی

مواد و روش ها

بررسي ويژگي هاي شخصي و حرفه‏ای كارشناسان مورد مطالعه

بررسی رابطه بین مولفه های سبک‏های رهبری خدمتگزار با توانمندسازی کارشناسان مورد مطالعه

بررسی تاثیر سبک های رهبری بر توانمندی زنان روستایی مورد مطالعه

بحث و نتیجه گیری

پیشنهادات کاربردی تحقیق

منابع


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1259

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما