پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی


دانلود پاورپوینت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید (ها): 33

 

مقدمه:

بیشتر فعالیت های کشاورزی در مناطق روستایی انجام می شود، لذا گسترش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در قالب سرمایه گذاریهای دولتی و خصوصی می تواند موجب ایجاد فرصت های شغلی بیشتر در مناطق روستایی ودر نتیجه جلوگیری از مهاجرت روستایان به شهرها و افزایش نرخ رشد بخش کشاورزی شود. در ایران موضوع سرمایه و سرمایه گذاری به دلیل وابستگی شدید به درآمدهای نفتی و بی ثباتی قیمت آن و بالا بودن ریسک، همواره با مشکلات فراوانی همراه بوده و به همین دلیل سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله بخش کشاورزی، نوسانهای شدیدی داشته است. به رغم اینکه این بخش نقش مهمی در تولید ناخالص داخلی و اشتغال دارد و از طرفی تأمین کننده نیازهای ضروری جمعیتی است، ولی متأسفانه رشد سرمایه گذاری درآن در دهه های گذشته مطلوب نبوده و سهم آن از تشکیل سرمایه در اقتصاد ملی طی دو دهه گذشته 5. این وضعیت نشان می دهد که در بخش کشاورزی ایران به علت پایین بودن درآمد کشاورزان یا اساسا پس اندازی تشکیل نمی شود و یا پس انداز و سرمایه به دلیل جاذبیت های سایر بخش ها، بخصوص بخش خدمات به سمت آن بخش ها روان می شود. سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، به دلیل افزایش پیوسته تقاضا برای مواد غذایی و دیگر محصولات کشاورزی، می تواند موجب رشد تولید و اشتغال در این بخش شود. در بخش کشاورزی به دلیل وجود تنگناهای ساختاری وکمبود امکانات مالی اکثر بهره برداران، مشکلات مربوط به سرمایه گذاری نمود بیشتری داشته است. در واقع افزایش تقاضا موجب بالا رفتن سطح قیمت ها شده و افزایش سطح قیمتها موجب افزایش انگیزه برای سرمایه گذاری میگردد. از میان سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی، سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

فهرست مطالب:

عنوان

مقدمه

بررسی روند سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و چالش های فراروی آن

منابع تأمین مالی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

بازدهی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

شاخص ICOR برای بخش کشاورزی (به قیمت ثابت 1376)

بررسی موانع و مشکلات سرمایه گذاری در بخش کشاورزی

نتیجه گیری و پیشنهادات

از حسن توجه شما دوستان متشکرم


مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1182

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما