پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت فساد اداری و اقتصادی در ایران


دانلود پاورپوینت فساد اداری و اقتصادی در ایران

فساد اداری و اقتصادی در ایران

 

نوع فایل: PowerPoint

تعداد اسلاید (ها): 24

 

مقدمه:

امروزه فساد اداري و مالي به يک معضل جهاني تبدیل شده است، دولت ها آگاهند كه فساد باعث آسيب هاي بسياري مي شود و هيچ حد و مرزي هم نمي شناسد، همان طور كه نتايج و پيامدهاي آن نيز بنا بر نوع سازمان سياسي و اقتصادي و سطح توسعه يافتگي، گوناگون است. این پدیده در دنیای امروز و بویژه در كشورهای درحال توسعه، به عنوان یكی از مهمترین عوامل در سر راه پیشرفت جامعه، مطرح شده است و صدمات جبران ناپذیری را بر روی سرعت حركت چرخ توسعه جامعه ایجاد كند. با توجه به آمارهای ارائه شده از سوی سازمان هایی که به بررسی فساد اداری کشورهای جهان می پردازند، مشاهده می شود که پدیده فساد اداری و مالی بعنوان یک خطر مهم برای جوامع و بشریت محسوب می شود. تحقیقات مرتبط با فساد اداری و مالی را می توان در حول چهار موضوع اصلی؛ تعاریف، پیامدها، راهکارها و سنجش فساد دسته بندی کرد. فساد مالی و اداری پدیده ای تاریخی، بزرگ، تأثیر گذار و کانون اندیشه ورزی و سیاستگذاری است (فاضلی, 1388, ص. شاخص ها در رابطه با کشور ایران نشان از این دارد که وضعیت کشورمان در زمینه کنترل فساد نا مساعد است. این مقاله یک تحقیق مروری است که به بررسی تحقیقات در زمینه فساد اداری و مالی می پردازد. در تحقیق حاضر به مرور تحقیقات مرتبط با فساد اداری و مالی پرداخته شده است. لذا تلاش برای بازشناسی این پدیده و ارائه راهکارهای مناسب ضرورت دارد.

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق

تعریف مفاهیم و ادبیات نظری

انواع فساد

1-فساد سیاسی (مقامات بلند پايه)

2-فساد اداری (ديوانسالاری)

3-فساد ناشي از سياست گذاري ها و تصميم گيری ها

4- فساد در خريدها و قرارداده ها

5-رشوه

6-تبعیض گری

7- تبارگماری

8-اختلاص

تاریخچه فساد مالی و اقتصادی در ايران

پیشینه تحقیق

علل بروز فساد اداری

پیامدهای فساد اداری و مالی

راههای مقابله با فساد

1-راه حل ها

2-کوچک کردن دولت

3-تقویت اعتماد مردم

نگاهی به رتبه بندی کشورها در شاخص ادراک فساد

پایان


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1447

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما