پشتیبانی خرید: اگر پس از تکمیل خرید لینک دانلود را نتوانستید دریافت کنید، با شماره تماس 09115569722 ارتباط برقرار کنید (فقط پیامک) تا همان لحظه بررسی و سریعا مشکلتان را برطرف نماییم. برای شنیدن بخشی از کتاب های صوتی لطفا در تلگرام پیام دهید. آیدی تلگرام: @nabtarinfile

دانلود پاورپوینت ارزشیابی عملکرد دولت


دانلود پاورپوینت ارزشیابی عملکرد دولت

ارزشیابی عملکرد دولت

 

 

فرمت فایل: pptx

تعداد اسلاید ها: 23

 

 

مقدمه

مسائلی چون پاسخگویی ها، مسؤوليت اجتماعی، جهانی شدن، توسعه و بهره‌وری پايدار و مانند اين موارد از يک سو و كاهش چشمگير بودجه‌های كلان دولتها از سوی ديگر، همه و همه دولتها را به چاره‌ انديشی واداشته است. پارادايم الگوی سنتی اداره سازمانهای دولتی كه در بخش اعظم قرن بيستم یک نظريه غالب محسوب می شد، در طی سالهای اخير و به منظور پاسخ به چالشهای اشاره شده مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی از مراحل اصلی مديريت عملكرد كه چنينن اطلاعاتی را گردآوری مي‌كند، مرحله اندازه‌گيری عملكرد است. در دنياي پر شتاب کنونی، هر سازمان برای دستيابی به اهداف خود همواره در حال رقابت است. بنابراين موضوع مديريت عملکرد، روز به روز از اهميت بيشتری برخوردار می شود. در اين رقابت آنهایی موفق خواهند بود که عملکرد بهتری داشته باشند. مديريت عملکرد اثربخش نيازمند تصميمگيری مبتنی بر حقايق است. امروزه سازمانهای بخش دولتی با چالشهای بسياری روبرو هستند.

 

 

 

فروشگاه آنلاین محصولات دانلودی

پشتیبانی خرید: 09337266852


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2494

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

استان گيلان-شهرستان تالش

تمام حقوق این سایت محفوظ است. کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما